اسباب بازی فروشی

تا کمی قبل اسباب بازی فروش بودم
ولی استعفا دادم
چون دنیا به اندازه ی کافی پر از اسباب بازی هست.
اینجا احساسات شخصی ام را نمی نویسم. چون اینجا را هم محرم دل می خواند هم نامحرم.

اسباب بازی فروش

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۳ ب.ظ

صدای واژه های مرا از اسباب بازی فروشی می شنوید. آمده ام چند وقتی امتحانش کنم! برای پول؟ حرف چندرغاز است. آمده ام چند وقتی اینجا نزدیکتر با مردم ارتباط برقرار کنم. چون برای رسیدن به اهدافم تجربه لازم دارم. و البته ارتباط با بچه ها... بچه ها موجودات رویایی ای هستند. موجودات بی غل و غش و ... صادق. بچه ها حتی وقتی دروغ می گویند صادقند. روزگاری بود که به کار در مهدکودک فکر میکردم. و فکرش را نمی کردم هییییچ وقت که نزدیک خانه مان یک همچین موقعیتی گیرم بیاید که کار پاره وقت باشد و اسباب بازی فروشی و بچه ها ، آن هم زمانی که خودم اصلا دنبال کار نمی گشتم و بهم پیشنهاد شود. اینجا غم داشتن کار سختی ست. همه جا پر رنگ است.


و اما فکر میکنم یک چیز بزرگ توی اسباب بازی فروشی یاد گرفته ام..که در پست بعد خواهم گفت.

۹۶/۰۵/۰۴
روزی خور

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.